18/1/07

Μια μέρα με τη Γιουλιάνα

Γεια σας φίλοι μου, είμαι ο Σταυροπούλης ο Θεσσαλονικιός. Σήμερα είναι η σειρά να πάω στο σπίτι της Γιουλιάνας.

Όταν πήγα στο σπίτι, η φίλη μου, η Γιουλιάνα με έβγαλε από την τσάντα της και με έδειξε στον πατέρα της, τη μητέρα της και στον αδερφό της. Ύστερα φάγαμε μακαρόνια με κιμά. Ήταν τέλεια, μου άρεσαν πολύ.

Μετά πήγαμε πλύναμε τα χέρια μας και κάναμε επανάληψη στα αγγλικά γιατί στις 5 η ώρα είχε αγγλικά η Γιουλιάνα. Με άφησε στον αδερφό της . Ο αδερφός της είχε κάποια άλλα παιχνίδια και παίζαμε καράτε.

Μετά με πήρε η μαμά της και πήγαμε να πάρουμε τη Γιουλιάνα απ’ τ’ αγγλικά. Η Γιουλιάνα είχε κάποιες φίλες εκεί και άρχισαν να με αγκαλιάζουν και λέγαμε πως είμαι γλυκούλης. Η μαμά της μας είπε να πάμε σπίτι γιατί η Γιουλιάνα είχε μαθήματα.

Πήγαμε και κάναμε μαζί της Γλώσσα και της έλεγα ορθογραφία. Μετά ήρθε η μαμά της και της έλεγξε τα μαθήματα. Μέχρι να τελειώσουν εγώ ζωγράφιζα.

Η Γιουλιάνα είχε πολλές κούκλες και παίξαμε αλλά ο αδερφός της έλεγε ότι δεν του αρέσουν οι κούκλες γιατί είναι αγόρι. Του αρέσουν τα φορτηγά, τα αυτοκινητάκια και τα αεροπλάνα. Κι έτσι παίξαμε ένα επιτραπέζιο για παιδιά.

Ύστερα ήρθε ο πατέρας της Γιουλιάνας και μας είπε να πάμε να φάμε. Φάγαμε και μετά φορέσαμε τις πιτζάμες. Η Γιουλιάνα ήθελε να κοιμηθεί μαζί μου. Με πήρε στην αγκαλιά της και μπήκαμε στο ζεστό της κρεβάτι. Η μαμά της ήρθε και μας είπε καληνύχτα. Η Γιουλιάνα όλο το βράδυ με χάιδευε και με ρωτούσε πώς έχω περάσει με τα άλλα παιδιά.