11/1/07

Η Κωνσταντίνα, ο Γιωργάκης και το ποντίκι.

Γεια σας φίλοι μου, είμαι ο Σταυροπούλης ο Θεσσαλονικιός και σήμερα πήγα στο σπίτι της φίλης μου Κωνσταντίνας. Όταν πήγαμε στο σπίτι της, η γιαγιά της με υποδέχτηκε και καθίσαμε να φάμε πατσίτσιο. Μμμμ! Τι νόστιμο που ήταν!

Στις 3 η ώρα έφυγε με τη μαμά της και πήγε στα αγγλικά. Εγώ επειδή ήμουνα κουρασμένος έριξα έναν υπνάκο μαζί με τον αδερφό της στην κούνια του. Ξέχασα! Η Κωνσταντίνα έχει κι έναν αδερφό, το Γιωργάκη, που είναι 2 χρονών. Είναι λίγο ζωηρούλης αλλά και πολύ γλυκούλης. Τι όμορφη κούνια! Χρωματιστή, άνετη και με πολύχρωμα σεντόνια!

Στις 6 η ώρα η Κωνσταντίνα γύρισε. Την καημένη είχε πολλά μαθήματα! Μαζί κάναμε την Ιστορία. Τα άλλα μαθήματα τα έκανε μόνη της γιατί εγώ έπαιζα με τα πολλά αυτοκίνητα του αδερφού της! Όταν τέλειωσε, η γιαγιά της είδε τα μαθήματα και μετά επειδή ήταν ακόμα 8 και μισή καθίσαμε και είδαμε τηλεόραση. Στις 9 η ώρα ήρθε η μαμά της από τη δουλειά της. Της έκανε επανάληψη και μετά πήγε να κοιμίσει τον αδερφό της.

Δεν κοιμότανε.
Τότε πήγε η μαμά της και τον ρώτησε:
-Τι τρώει η γατούλα Γιωργάκη;
Κι εκείνος απάντησε:
-Μπιμπίκι.
Κανείς δεν κατάλαβε τι είπε. Εγώ όμως σαν πιο έξυπνος είπα ότι εννοεί «ποντίκι». Όλοι ξεκαρδιστήκαμε στα γέλια.

Στις 10 η ώρα πέσαμε για ύπνο. Κι εγώ για να μην αισθάνεται μόνη της, της έκανα παρέα…