15/1/07

Μαθαίνοντας γερμανικά με την Έφη

Σήμερα επισκέφτηκα την Έφη.

Όταν σχόλασε, ήρθε η μαμά της και μας πήρε, την Έφη, τη μικρή της αδελφή Όλγα κι εμένα.
Πήγαμε στην παιδική χαρά που είναι δίπλα από το σχολείο. Σήμερα είχε πολλά παιδιά γιατί είχε καλή μέρα.

Μετά πήγαμε σπίτι και φάγαμε στο σπίτι της γιαγιάς της που είναι κάτω από το δικό τους. Εκεί ήταν κι ο προπάππους τους, που είναι 94 χρονών.

Μετά πήγαμε για ψώνια. Όταν γυρίσαμε πήγαμε στον κήπο και μαζέψαμε grapefruits (κίτρα). Ανεβήκαμε και μου έδειξαν τα παπαγαλάκια τους, την Παμένα και τον Παπαγκένο, που θα κάνουν αβγά.

Όσο τα κορίτσια έκαναν τα μαθήματά τους εγώ κοιμόμουν στο κουκλόσπιτό τους. Το κρεβάτι ήταν στα μέτρα μου.

Έχουν κι ένα μεγάλο ξύλινο σπίτι στον κήπο που το έφτιαξε ο μπαμπάς τους, μόνος του.

Είδαμε γερμανική τηλεόραση. Ξέρουν γερμανικά γιατί γεννήθηκαν κι έζησαν τον στη Γερμανία. Μου διάβασαν και βιβλία και κοιμηθήκαμε κι οι τρεις στο κρεβάτι της Έφης που είναι πάνω από της Όλγας.

Πέρασα πάρα πολύ ωραία
Για να δούμε σε ποιον θα πάω αύριο;

Γεια σας ή Auf Wiederschen (έμαθα και γερμανικά)