16/1/07

Σήμερα πήγα στο σπίτι της Μαρίνας

Μόλις σχολάσαμε ήρθε και μας πήρε ο θείος της Γιάννης. Στο αυτοκίνητο η Μαρίνα μου εξήγησε τι θα κάνουμε όλη μέρα μαζί….

Όταν φτάσαμε παίξαμε για λίγο ώσπου να γίνει το φαγητό. Η Μαρίνα είχε πει στη μαμά της να φτιάξει καρμπονάρα. Η Μαρίνα με σύστησε στους γονείς της ξαι στον αδερφό της τον Βαγγέλη που είναι 12 χρονών.

Μετά το φαγητό τη βοήθησα να διαβάσει τα μαθήματά τη. Στις 6 το απόγευμα πήγαμε στα αγγλικά. Όταν επιστρέψαμε, παίξαμε διάφορα παιχνίδια μαζί με τον αδερφό της. Της Μαρίνας της άρεσε να μου χτενίζει συνέχεια τη χαίτη. Μου γνώρισε κι ένα αρκουδάκι της τον Μπιτζαμούλη.

Αργά το απόγευμα πήγαμε τον αδερφό της στην προπόνηση μπάσκετ και πήραμε την μαμά της από τη δουλειά.

Το βράδυ φάγαμε και πέσαμε για ύπνο γιατί ήταν αργά. Εγώ κοιμήθηκα μαζί με τη μαρίνα και τον Μπιτζαμούλη.

Το πρωί θα είναι μια καινούρια μέρα. Σε ποιο παιδάκι άραγε θα πάω; Με τη Μαρίνα πέρασα πολύ όμορφα.

Γεια σας φίλοι μου…

Όπως καταλάβατε εγώ είμαι…

Ο Σταυροπούλης ο Θεσσαλονικιός.