7/12/06

To νέο μου ημερολόγιο

Είμαι ο Σταυροπούλης ο Θεσσαλονικιός.

Πατρίδα μου είναι η Θεσσαλονίκη και το σπίτι μου το 3ο Δημοτικό Σχολείο της Σταυρούπολης.
Βρίσκεται στην οδό Ναυαρίνου 1, στη Σταυρούπολη.
Νονοί μου και πολύ καλοί μου φίλοι είναι τα 28 παιδιά της Δ2 τάξης.

Για να δείτε τη γειτονιά μου κάντε κλικ εδώ (το σχολείο μου είναι το κτίριο με τα κεραμίδια και τη μεγάλη αυλή).
Αν θέλετε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του σχολείου μου κάντε κλικ εδώ.

Πέρσι επισκέφθηκα το νησί της Χίου. Έκανα νέους φίλους και απέκτησα πολλές εμπειρίες.

Σε λίγες μέρες θα ξεκινήσω το πρώτο φετινό μου ταξίδι. Προορισμός μου η Αθήνα και συγκεκριμένα το 3ο Δημοτικό Σχολείο της Παλλήνης.
Από τη σελίδα αυτή θα έχετε την ευκαιρία να διαβάζετε το ημερολόγιο με τις περιπέτειές μου στην πρωτεύουσα της Ελλάδας.

Σας χαιρετώ
Σταυροπούλης ο Θεσσαλονικιός.